Şarkı Bengü Sahici
Şarkıcı B
Albüm albüm girilmemiş
Okunma 108.665 views okunmuş

Doğdu içime Ayrılacağın

Selamını Aldım Yalnızlığın

Bak Ta Gözüme Söyle Yüzüme

Yakıştı Mı Bu Haksızlığını

Kırsam Döksem Ne işe Yarıyor

Almış Bak Başını Yine Gidiyor

Ben Aşkı Kurtarayım Derken

Kalbim Elden Gidiyor

Yıkılır Her Gece Üzerime Dünya

Ben Sandım Sahici Meğerse Bir Rüya

Gönlünü Gönlüme, Ömrüne Ömrüme

Yazmıştım Sildiler Zorla

Yıkılır Her Gece Üzerime Dünya

Ben Sandım Sahici Meğerse Bir Rüya

Www.YeniSarkiSozleri.Org Şarkı Sözleri

Gönlünü Gönlüme, Ömrüne Ömrüme

Yazmıştım Sildiler Zorla

Benzer yazılar

35 Yorum

  1. Harika bu şarkıya hayranım

    • gerçekten güzel bir şarkı

    • bence sen buna hayranım yerine kaynarım yaz

      • ben çok beğendim

      • ilayda bende ilaydayım sana katılıyorum. hayranım yerine kaynarım yazsın

    • Şarkının klip’i yalnız görünüşü pis ololmadı.Ama şarkının sözleri,özel ve güzel

    • bence de çok güzel her ne zaman bilgisayarımı açtığım zaman bubu dinliyorum

  2. Mükemmel bir şarkı insan farklı bir duygu katıyor.

  3. iste buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

  4. Cok mukemmel bir sarki. Bengunun Azeri bir faniyim zaten ben

    • Azeri kizi sdini deqiq bilmirem bele yazmisan.adiin nedi?belme dostda ola bilerik.harda yasayirsan.mende seninle yaziyam bengunun saarkilarina bayilirim.Azərbaycan dostladimida severim salamladim

  5. harika buuuuuuuuuuuuuuuu işte

  6. HARİKA

  7. çok güzel

  8. guzel ama en guzeli yarali

    • canım senin nedediğin belli diğil ordan konuşma ama bengü harika sen hem güzel hem çok güzel diyon düzgünce söylede anlıyalım

      • sende ordan konuşma bunu kime diyorsan demeki onu çekemiyorsun eğer çekemiyorsan o kişinin ismini yaz bir boşluk bırak sonrada o boşluktan kendini aşağıya at

  9. bu şarkı mükemmel bi şarkı ben bengü’nün büyük hayranıyım seni seviyorum bengü

  10. adaşimin sarkisii harikaa

  11. yaa valla güzel

  12. B ayıldım muhteşemmmmmmmmm E n sevdim şarkı bu işte kardeşimmmmmmmmmmmmmmmmmmm N edeni boş çünkü kulağa güzel gemesi daha hoşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş G önlümün şarkısııııııııııııııııııııııııııııııııııııı Ü stelikkk sadece sahiciyi dinliyorummmmmmmmmmmmmmmmmmm

  13. ben şu an 9 yaşındayım büyüyünce şarkıcı olmayı çok istiyorum eyer olamasam ünlü doktor olcam şarkıcı olursam ilk bu şarkıyı söylicem en sevdiğim şarkı bu şarkı yıkılır her gece üzerime dünya

    • bende büyüyünce senin gibi bir şarkıcı olmak istiyorum eylül oktayhan :)))))))

  14. ben eylül 9 yaşındayım büyüyünce şarkıcı olmak istiyorum olursam ilk bu şarkıyı söylicem

  15. kesinlikle muhteşlem

  16. muhteşeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem

  17. Bengü sana ne denir ki tek kelimeyle musteşem

  18. BEN SAHİCİ MEĞERSE Bİ RÜYA GÖNLÜNÜ GÖNLÜME ÖMRÜNÜ ÖMRÜME YAZMIŞTIM SİLDİLER ZORLA :ddd

  19. Hiç güzel değil

  20. bu şarkıya bayılıyorum yaaaa çok güzel SENİ SEVİYORUM BENGÜ

  21. en sevdiğim şarkıların en başında geliyosun bengü değerini anla seni çooooooooooooooooooooook seviyorum

  22. bir bölümü güzel

  23. çokkk güzel ben çok beğendim kendiside güzel ama yani onu unuttum 😀 🙂

  24. süper bir şarkı
    ne de olsaaaa
    BENGÜ SAHİCİ söylüyor

  25. Canim bengu seni cok seviyorum kapismadada super gozukuyosun sarkilarinin hepsine hayranim seni cok seviyorum

Yorumunuz...

site ekle
izmir escort
film izle 2017
cs go crosshair
kafa topu
porno izle
sikiş izle
dns sunucusu yanıt vermiyor
sex hikayeleri
seks hikayeleri
free porn